Free cookie consent management tool by TermsFeed

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ESPADRYLE.PL

§ 1

Postanowienia ogólne

1. Właścicielem Sklepu Internetowego www.espadryle.pl i sprzedawcą artykułów w nim oferowanych jest:


 Jacek Dziubiela „LILIANA - Szewstwo Konfekcyjne” z siedzibą przy ul. Klasztornej 28, 07-100 Węgrów, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Węgrowa pod numerem ewidencyjnym 132 zawiera wpis:

NIP 824-100-50-55
REGON 710061288

dalej „Sklep” lub „Sprzedawca”

 

2. Dane kontaktowe Sklepu:

Sklep działa w Internecie pod adresem www.espadryle.pl  

Adres pocztowy Sklepu:  (07-100) Węgrów, ul. Klasztorna 28;

Nr telefonu: 604 08 33 21

Adres e-mail: kontakt@espadryle.pl

Adres e-mail do reklamacji: kontakt@espadryle.pl

3. Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu oraz wykonywania tych umów. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawieranych umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.

4.   Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

5.   Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w ustawie o prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta.

 

§ 2

Zamówienia

1. Informacje Produkty prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Informacje o Produktach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Ofertę stanowi natomiast prawidłowe zamówienie Klienta skierowane do Sklepu.

2. Złożenie zamówienia jest możliwe po założeniu konta w sklepie (zarejestrowaniu się).

3. Złożenie zamówienia w Sklepie pociąga za sobą – z zastrzeżeniem przepisów poniższych – obowiązek zapłaty na rzecz Sklepu ceny za towary objęte zamówieniem.

4. Zakupy w Sklepie dokonywane są na podstawie prawidłowo wypełnionego i przesłanego Sprzedającemu elektronicznego formularza zamówienia, dostępnego na stronie internetowej Sklepu.

5. Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać złożone zamówienie drogą mailową, pisząc na adres kontakt@espadryle.pl jedynie do momentu wpłaty podanej w zamówieniu kwoty pieniędzy. Wycofane w ten sposób zamówienie nie podlega realizacji.

6. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zakupu pochodzącą od składającego zamówienie.

 

§ 3

Potwierdzenie zamówienia

1. Dokonanie przez Sklep potwierdzenia przyjęcia złożonego zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży (przyjęcie oferty).

2. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia w postaci elektronicznej na adres składającego zamówienia, wskazany w momencie rejestracji.

 

§ 4

Artykuły dostępne w Sklepie

1.   W ofercie handlowej Sklepu znajduje się obuwie jednej marki: Liliana

2.   Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe, oryginalne, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Główne cechy towarów, a w szczególności ich opis i skład podany jest na stronie internetowej Sklepu w zakładce poświęconej każdemu produktowi z osobna.

3.  Zamówienie może dotyczyć tylko artykułów wymienionych w aktualnym katalogu dostępnym na stronie internetowej Sklepu. Składając zamówienie Klient określa rodzaj, nazwę i cenę katalogową artykułu oraz podaje jego numer katalogowy. W przypadku, gdy zamówiony towar lub jego część nie jest aktualnie dostępna, Klient zostanie o tym fakcie poinformowany niezwłocznie na adres poczty elektronicznej. Od decyzji Klienta będzie wówczas zależało, czy zamówienie ma zostać anulowane, czy też ma w dalszym ciągu oczekiwać na skompletowanie. W powyższym przypadku terminy określone w § 6 ust. 3 zaczną biec od momentu pojawienia się zamówionego towaru w magazynie.

4.   Ceny artykułów dostępnych w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny odnoszą się do pojedynczych sztuk poszczególnych towarów. Podane ceny nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu i miejsca dostarczenia zamówienia do Klienta i są każdorazowo podawane przy wyborze sposobu i miejsca dostawy przez Klienta w Sklepie. Koszty dostawy są uwzględniane w całkowitej wartości zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje zatem cenę Produktu oraz koszty jego dostawy.

 

§ 5

Formy płatności

1.   Zapłata za zakupiony w Sklepie asortyment i koszty jego dostawy, według wyboru Klienta dokonanego na formularzu zamówienia, następuje:

a) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu w mBank o numerze 

    21 1140 2004 0000 3102 6245 4485;

b) gotówką przy odbiorze przesyłki do rąk upoważnionego pracownika Poczty Polskiej.
c) przy użyciu płatności internetowej "dotpay" (autoryzacja płatności poprzez system dotpay w trakcie składania zamówienia);

d) kartą płatniczą: VISA, VISA Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

2.   W przypadku dokonania przez Klienta płatności w sposób, o którym mowa w  § 5 ust. 1 lit. a)  warunkiem przystąpienia przez Sklep do realizacji zamówienia jest uznanie płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy w terminie do 5 dni od skierowania do Sklepu zamówienia towaru. Termin ten ulega skróceniu do 3 dni w okresie wyprzedaży, którego czas trwania określony jest na stronie internetowej Sklepu. W razie braku uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy w terminie, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

3.   Sklep w zależności od żądania Klienta wystawia faktury VAT lub paragon fiskalny. Klient może wyrazić wolę otrzymania faktury w wersji elektronicznej, poprzez uzupełnienie stosownego elementu formularza zamówienia. Paragony fiskalne lub Faktury VAT  wysyłane są  wraz z zakupionym towarem.

4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.

 

§ 6

Dostawa i koszty dostawy

1. Sklep zastrzega, że dostawa zamówionych produktów poprzez Pocztę Polską, kuriera DPD, kuriera InPost oraz Paczkomaty InPost realizowana jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, natomiast za granicę towar wysyłany jest poprzez Pocztę Polską lub kurierem DPD po uprzedniej płatności z góry za całe zamówienie wraz z kosztami dostawy.

2. Zamówione artykuły zostaną dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera DPD, kuriera InPost oraz Paczkomatów InPost z zastrzeżeniem § 6 ust. 1. Dane na przesyłce zawierać będą imię i nazwisko oraz adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

4. Z zastrzeżeniem powyższego postanowienia przeciętny czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych liczonych od dnia uznania płatności za złożone zamówienie na rachunku bankowym Sprzedawcy. W razie, gdy płatność za zamówienie następuje przy odbiorze, czas realizacji zamówienia wynosi przeciętnie do 5 dni od dnia potwierdzenia przez Sklep zamówienia do realizacji. Czas realizacji zamówienia stanowi czas, w jakim obsługa Sklepu przygotuje zamówione towary i wyda przesyłkę Poczcie Polskiej, kurierowi DPD, kurierowi InPost lub Paczkomatom InPost celem dostarczenia do Klienta. Każdy Klient sklepu otrzymuje informacje o fakcie wysłania paczki, jej numerze i planowanym terminie dostawy.

5. Standardowe koszty dostawy ponoszone są przez Klienta. Koszt dostawy płatnej przy odbiorze wynosi 19 zł i jest płatny wraz z odpłatnością za zamówiony towar do rąk upoważnionego pracownika Poczty Polskiej lub kuriera DPD.
Przy płatności przelewem lub wpłatą gotówkową na rachunek bankowy Sklepu, koszt dostawy wynosi 13,90 zł w przypadku wyboru Paczkomatów InPost, 15 zł w przypadku kuriera InPost, 16 zł w przypadku kuriera DPD, oraz 16 zł w przypadku wyboru opcji PocztaPolska - Pocztex Odbiór w Punkcie. Każde kolejne zamówienie związane jest z koniecznością ponoszenia kosztów dostawy.

 

§ 7

Wymiana

1. Sklep gwarantuje w terminie określonym w ust. 2 poniżej, możliwość wymiany przez Klienta zamówionego towaru w zakresie zamiany rozmiaru zamawianego modelu. Wymiana nie jest związana z koniecznością ponownej zapłaty ceny za zakupiony towar i w tym zakresie jest bezpłatna z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej.

2. Zwrot w celu wymiany jest możliwy pod warunkiem przesłania informacji o chęci dokonania wymiany na adres: kontakt@espadryle.pl  nie później niż w terminie 3 dni od daty doręczenia przesyłki.

3. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa wymiany, towar należy odesłać na własny koszt na adres pocztowy sklepu wraz z formularzem wymiany dostępnym do pobrania tutaj.

4. Towar podlega wymianie pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania, posiada oryginalne metki i oznaczenia oraz dowód sprzedaży. Wymieniany towar powinien być zgodny z zawartą umową sprzedaży. Klient zwracając towar w celu wymiany powinien zwrócić go w stanie niezmienionym, nieuszkodzonym i kompletnym, w jego oryginalnym opakowaniu (jeżeli towar występował w opakowaniu) i ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał w wyniku realizacji zamówienia.

5. Postanowienia niniejszego paragrafu nie uchybiają ustawowemu prawu konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość oraz innym prawom przyznanym konsumentowi przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

 

§ 8

Brak zgodności towaru z umową i reklamacja

1.        Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową, bez wad (chyba, że zostaną one bezpośrednio i wyraźnie wskazane Konsumentowi w opisie Produktu).

2.        Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta w razie braku zgodności towaru (Produktu) z umową (rękojmia za wady).

3.        Zasady i zakres odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia Rozdziału 5a ustawy o prawach konsumenta oraz odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. W związku z obowiązującymi od 1 stycznia 2023 r. zmianami w przepisach dotyczących rękojmi i odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, Sprzedawca informuje, że do umów zawartych przed tą datą stosuje się dotychczasowe przepisy Kodeksu cywilnego o rękojmi (to jest przepisy obowiązujące przed 1 stycznia 2023 r.).

4.        Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

a)      opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,

b)      przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.

5.        Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:

a)      nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

b)      występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:

·         nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,

·         przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,

·         publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;

c)      być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;

d)      być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

6.        Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 4 lub 5, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 4 lub 5 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

7.        Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania towaru, jeżeli:

a)      zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę na jego odpowiedzialność;

b)      niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią.

8.        Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.

9.        Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ust. 8 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił.

10.    Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

11.    Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

12.    Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

13.    Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

14.    Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta towar na swój koszt.

15.    Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

16.    Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

17.    Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

a)      Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 11 powyżej;

b)      Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 13-15 powyżej;

c)      brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

d)      brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych od ust. 10 do ust. 16 powyżej;

e)      z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

18.    Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

19.    Jeżeli Konsument stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 3 do Regulaminu. Reklamację wraz z reklamowanym Produktem można złożyć bezpośrednio pod adresem "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela, ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów lub przesłać na wskazany adres z dopiskiem „REKLAMACJA”. W celu usprawnienia rozpatrzenia reklamacji wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności:

a)      imię i nazwisko,

b)      adres do korespondencji,

c)      adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeżeli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na Reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej,

d)      datę nabycia Produktu i dowód zakupu Produktu,

e)      rodzaj reklamowanego Produktu,

f)        dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia,

g)       żądanie Klienta,

h)      preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia Reklamacji.

20.    Sprzedawca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

21.    Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

22.    Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

23.    Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez Konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

24.    W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

25.    Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

26.    Postanowienia zawarte w § 8 Regulaminu dotyczące Konsumenta, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta, stosuje się również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


§ 9

Odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot produktu

1.        Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 4 i ust. 5 poniżej, w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, jego partii lub części. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu Produktu w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

2.        Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał na adres: "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela, ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@espadryle.pl informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

3.        W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt przedsiębiorcy na swój koszt – nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy jeżeli Konsument zwróci Produkt osobiście lub odeśle przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym na adres "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela, ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów.

4.        Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

5.        Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

6.        Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej), zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 4 i ust. 5 powyżej, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.        Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.        W razie wątpliwości przed odesłaniem towaru prosimy o skontaktowanie się ze Sklepem.

9.        Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów:

a)      o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;

b)      w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c)      w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d)      w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

10.    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu (aby zwrot był skuteczny, Produkt nie może nosić śladów użytkowania lub uszkodzeń mechanicznych, powinien być zapakowany w oryginalne pudełko).

11.    Postanowienia zawarte w § 9 Regulaminu dotyczące Konsumenta, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta, stosuje się również do Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

§ 10

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1.        Konsument ma możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

a.        wystąpienia do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;

b.        zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

c.        zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;

d.        uzyskać pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

2.      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

a.     https://uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

b.      http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.

3.        Konsument może również skorzystać z platformy dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr, która służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

§ 11

Ochrona danych osobowych

1.        Działając zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), dalej jako:” RODO” informujemy, że Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów sklepu jest Szewstwo konfekcyjne „Liliana” Jacek Dziubiela, ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów, tel.604083321, kontakt@espadryle.pl

2.        Powierzone nam dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust 1 lit. b), c) i f) RODO i są wykorzystywane wyłącznie w celu:

a. realizacji umowy sprzedaży i wykonania czynności ją poprzedzających, w szczególności:

  • obsługi i realizacji Zamówienia; 
  • przeprowadzenia procesu płatności; 
  • zapewnienia prawidłowego funkcjonowania i korzystania z serwisu; 
  • rozliczenie usług świadczonych przez Sprzedającego w ramach serwisu;
  • obsługi zgłoszeń reklamacyjnych i zgłoszeń składanych za pomocą formularza kontaktowego;
  • nawiązania kontaktu w związku z realizacją umowy (świadczeniem usługi);

b. jeśli Klient wyrazi na to zgodę – w celu informowania go o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sprzedającego (newsletter).

3. Dane osobowe będą udostępniane innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów i nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w obowiązujących przepisach prawa, dotyczących przechowywania określonych dokumentów (np. księgowych lub podatkowych) oraz przez okres niezbędny do realizacji umowy sprzedaży i wynikających z niej uprawnień Klienta z tytułu gwarancji i rękojmi, a w zakresie zgody na przesyłanie „Newslettera” do momentu jej wycofania.

5. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - w granicach określonych w przepisach prawa. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa oraz nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

6. Klient posiada prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna, że jego dane osobowe przetwarzane są z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

7. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej realizacji przez nas usług objętych niniejszym Regulaminem.

8. Złożenie przez Klienta oświadczenia o wyrażeniu zgody na świadczeniu przez Sprzedającego usługi określonej w ust. 3 lit. „b” jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie, za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres e-mail, wysyłanej przez Sprzedającego w sposób cykliczny i bezterminowo (aż do cofnięcia przez Klienta wyrażonej uprzednio zgody) informacji w formie listu elektronicznego zwanej dalej „Newsletterem”. Newsletter zawiera między innymi reklamy, zaproszenia do składania ofert handlowych oraz informacje o operacjach handlowych i wydarzeniach dotyczących Sprzedającego. Każdy subskrybent „Newslettera” może zrezygnować z jego otrzymywania poprzez kliknięcie linku obecnego w stopce każdej wiadomości. Adres e-mail Klienta wykorzystywany dla celów subskrypcji „Newslettera” nie będzie dalej przetwarzany przez Sprzedającego.

9. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Kupującym może przesłać Kupującemu na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia dobrowolnej i anonimowej ankiety w celu zbadania jego opinii o jakości usług świadczonych przez Sprzedającego.


 

§ 12

Świadczenie usług drogą elektroniczną

1.      Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną polegające na:

a)      umożliwieniu założenia i prowadzeniu konta Klienta w Sklepie, które umożliwia podtrzymywanie sesji Klienta po zalogowaniu się przez niego na konto oraz przechowywanie i udostępnianie Klientowi za pośrednictwem konta historii zamówień;

b)      umożliwianiu Klientom składania zamówień bez rejestracji konta Klienta w Sklepie, na zasadach określonych w Regulaminie;

c)      umożliwieniu Klientom korzystania z usług koszyka (tj. nieodpłatnej usługi, ulegającej zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia przez Klienta, w ramach której zapamiętywane są informacje o Produktach wybranych przez Klienta również po zakończeniu sesji przeglądarki, jednak nie zapewnia dostępności egzemplarzy wybranych przez Klienta Produktów w celu umożliwienia złożenia zamówienia w późniejszym terminie);

d)      umożliwieniu przeglądania treści umieszczonych w ramach Sklepu;

e)      umożliwieniu zapisu do Newsletter’a, aby otrzymywać na swój adres e-mail informacje ze Sklepu m.in. o nowościach i promocjach. Zapis do Newsletter’a wymaga posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania w formularzu zapisu do Newsletter’a. Zapis do Newsletter’a należy potwierdzić klikając w służący do tego link zawarty w wiadomości e-mail. Z otrzymywania Newsletter’a można w każdej chwili zrezygnować, klikając w służący do tego link zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newsletter’a.

2.        Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Klienta nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu ze Sprzedawcą.

3.        Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach Sklepu.

4.        Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie.

5.        Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter.

6.        Rezygnacja z usługi nieodpłatnej czat oraz formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.

7.        W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: kontakt@espadryle.pl. Usunięcie konta w Sklepie następuje niezwłocznie i oznacza rozwiązanie przez Klienta umowy ze Sprzedawcą o świadczenie usługi elektronicznej polegającej prowadzeniu konta w Sklepie.

8.        W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

9.        Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.

10.    Wszelkie reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, w tym związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@espadryle.pl. W reklamacji Klient powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.

 

 § 14     

Pliki coookies

1.    W celu korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania produktów Sklepu niezbędne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Microsoft Edge, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome w aktualnej wersji. Do korzystania z niektórych funkcjonalności Sklepu, w tym rejestracji w Sklepie, a także składania zamówień, niezbędne jest także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

2.    Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów, ułatwienie korzystania ze Sklepu oraz tworzenia statystyk oglądalności Sklepu. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach.

3.    Pliki "cookies" są wykorzystywane przez Sklep za zgodą Klienta. Zgoda może zostać wyrażona przez Klienta poprzez odpowiednie ustawienia oprogramowania, w szczególności przeglądarki internetowej, zainstalowanego w urządzeniu telekomunikacyjnym wykorzystywanym przez Użytkownika do przeglądania zawartości Sklepu.

4.    Klient może również w każdym czasie ograniczyć lub wyłączyć "cookies" w swojej przeglądarce przez takie jej ustawienia, aby blokowała "cookies" lub ostrzegała Klienta przed zapisaniem pliku "cookies" na urządzeniu, z którego korzysta do przeglądania zawartości Sklepu. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Sklepu.

5.    Niektóre podstrony serwisu mogą zawierać tzw. „web beacons” (t.j. elektroniczne obrazki, zwane również jako „puste gify”). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na który załadowana została strona internetowa, na której web beacon został zamieszczony, adres URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w Cookies, w celu oceny efektywności reklam zamieszczonych przez Sprzedawcę. 

 

§ 14

Postanowienia końcowe

1.    Treść niniejszego Regulaminu stanowi integralną część zawieranych umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu oraz umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Niniejszy regulamin można utrwalić poprzez pobranie go (ikona pobrania dostępna na końcu teksu). Ponadto utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi treści zawieranej umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia umowy na odległość.

2.    Treść niniejszego Regulaminu nie może być sprzeczna z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa. W razie stwierdzenia takiej sprzeczności, pierwszeństwo mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

3.    Wszelkie opinie i pytania dotyczące pracy Sklepu oraz oferowanych artykułów należy kierować na adres poczty elektronicznej: kontakt@espadryle.pl

 

 


 

 

Załącznik nr 1

POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

1.      Prawo odstąpienia od umowy 

 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Państwa lub wskazaną przez Państwa osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas

·         adres pocztowy: "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela, ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów

·         adres poczty elektronicznej: kontakt@espadryle.pl

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu Sklepu internetowego espadryle.pl, jednakże nie jest to obowiązkowe.

 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

2.      Skutki odstąpienia od umowy

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia do Państwa towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres pocztowy:              "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela, ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

 

 

Załącznik nr 2

 

.................................................................

(miejscowość, data)

 

OŚWIADCZENIE

O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat:             "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela

ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów

Adres e-mail:   kontakt@espadryle.pl

Telefon: + 48     604 08 33 21

 

Imię i nazwisko Klienta: ……………………………………………………

Adres Klienta: ……………………………………………………

Adres e-mail: ……………………………………………………

Telefon: ……………………………………………………

 

Oświadczam, iż na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287) odstępuję od umowy sprzedaży towaru (w terminie 30 dni - zgodnie z § 9 Regulaminu),

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(Prosimy wyraźnie wskazać nazwę towaru/kolor/rozmiar/ilość sztuk)

 

        I.            Data odbioru towaru: ………………………………..

      II.            Dowód/Data zakupu Towaru (prosimy zaznaczyć właściwe):

□ Paragon numer: ………………………………..

□ Faktura numer: ………………………………...

□ Inny:……………………………………………..

□ Data:……………………………………………..

    III.            Proszę o zwrot kwoty:  .................................. zł

(słownie:……………………………………............................................................................)

    IV.            Numer rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot płatności (nie dotyczy umownego prawa zwrotu): ………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

………………………………………………..

(Podpis Klienta)


 

 

Załącznik nr 3

.................................................................

(miejscowość, data)

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci złożenia reklamacji)

 

Adresat:             "Liliana" Szewstwo konfekcyjne Jacek Dziubiela

ul. Klasztorna 28, 07-100 Węgrów

Adres e-mail:   kontakt@espadryle.pl

Telefon: + 48     604 08 33 21

 

Imię i nazwisko Klienta: ……………………………………………………

Adres Klienta: ……………………………………………………

Adres e-mail: ……………………………………………………

Telefon: ……………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(Prosimy wyraźnie opisać wadę towaru)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

(Prosimy wskazać swoje żądanie)

................................................................................................................................................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

(Prosimy wyraźnie wskazać nazwę towaru/kolor/rozmiar/ilość sztuk)

 

        I.            Data odbioru towaru: ………………………………..

      II.            Data stwierdzenia wady towaru: ………………………………..

    III.            Dowód/Data zakupu Towaru (prosimy zaznaczyć właściwe):

□ Paragon numer: ………………………………..

□ Faktura numer: ………………………………...

□ Inny:……………………………………………..

□ Data:……………………………………………..

 

 

………………………………………………..

(Podpis Klienta)

 

 
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA & BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAJNOWSZYMI KOLEKCJAMI I PROMOCJAMI!
Liliana shoes - instagram
@espadryle.pl
Oznacz nas, a my udostępnimy Twoje zdjęcie u nas w relacji! #lilianashoes