Sposób pomiaru stopy i dopasowania do niego rozmiaru szczegółowo przedstawiamy w dziale "Jak mierzyć"
2. Kiedy i w jaki sposób dostarczane są przesyłki?
W przypadku wpłaty pieniędzy na nasze konto, paczki są wysyłane najpóźniej drugiego dnia roboczego od dnia otrzymania przez nas wpłaty. W przypadku wysyłki ZA POBRANIEM, paczki wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego od dnia zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może się opóźnić, w takim przypadku informujemy Państwa o zaistniałej sytuacji. Jeśli nie otrzymają Państwo przesyłki po upływie 7 dni od daty wysłania przelewu prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie mailem na adres kontakt@espadryle.pl
3. Mam nietypowy rozmiar stopy, czy wykonujecie obuwie na miarę?
Tak. Zapraszamy do kontaktu.
4. Jakie dane powinny znaleźć się na przelewie?
W tytule przelewu koniecznie proszę podać: imię i nazwisko podane w zamówieniu oraz numer zamówienia. Są to wystarczające dla nas informacje. Jeśli informacje te nie będą podane, może to znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia lub je całkowicie uniemożliwić.
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA & BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NAJNOWSZYMI KOLEKCJAMI I PROMOCJAMI!
@espadryle.pl
Oznacz nas, a my udostępnimy Twoje zdjęcie u nas w relacji! #lilianashoes